Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Friday, December 21, 2012

jodh di tangan tuhan

salam to all readers.sob3! *lap sikit air mata*
why la mia kau nangis tetibe ni? adakah sbb study?LOL!
no lah, aku ternangis sebab SWEET GILA WEH MARIA ELENA AND HER HUSBAND AS FIRDAUS.
k,aku baru tahu pasal mereka.(k foinee aku lame :3 )
but, like seriously why lah you two soo adorable weh.sumpah maria sgt cantik.her husband handsome gila ala2 superman gitu. (ecehh kemain aku)
aku cemburu ni about relationship mereka.haha!sgt lah sweet and romantik WITHOUT doing anything yg bercanggah dengan agama dan budaya.
bolehkah aku dapat jodoh sesweet itu? *pheww,flip hair*
LOL! JOKING OKEY.
btw,semua org nak someone yg boleh dibanggakan sebagai hubby mereka akan datang. (kau jangan nak tipu aku la kalau kau cakap "ehh mia,aku tak kot.kau je." )
yolahh someone yg nak kata handsome macam taylor lautner tuh tak la kan,but takat2 sedap2 mata memandang gitu.someone yg pandai dan beriman.someone yg boleh lead kita ke jannah not to lembah durjana rite?
*eh jap,iklan2,pehal playlist aku lagu jiwang tetibe ni?*
okeyy sambung.okey,semua org jodoh mereka telah ditetapkan sejak azali.
btw,mia,why laa kau bercoret-moret bout kawen or jodoh so on ni?
emmmm..emmmm..emmm... *memikir sebentar*
entah,tiba2 nak coret2 topic ni.gatalkah aku?maybe.LOL!
 tetibe teringat kata2 mama ;
"kau tak payahla nak berpakwe2 time sekolah.(okey time ni aku sekolah lagi).kau tak payah nak mencari sgt la sbb mama teringin nak anak mama kawen dengan pilihan mama."
*gulp telan air liur dua galon*
tapi tu kisah dulu tuh.sekarang tidak maybe
btw, BIAR KITA NI KURANG BERKASIH DENGAN MANUSIA,TAPI JANGANLAH KITA KURANG BERKASIH DENGAN ALLAH.
banyakkan opinion2 yg state "jangan bercinta sebelum kawen" and so on
btw,itu semua terletak kepada diri kita sendiri untuk berfikir sebelum melakukan sesuatu.
for me and also ofcourse la my parents opinion,,
"nak bercinta time uni ni takpe.asalkan kau jangan nak pegang2 la kan.pastikan kalau dah berpunya tuh study elok2 sbb kau tak payah sebok nak pikir cari pasangan lagi.selalu la compete result exam."
okeyyyy,
enough2
aku ni sebenarnya tgh under pressure ni.tak tahu macam mana nak mula study tonite.
sgt2 penat.MEDIC STUDENT la katakan.PUIIHHHHH~
lol!
:) take care uolllss!

No comments:

Post a Comment