Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Tuesday, May 15, 2012

selamat hari guru murabbi!

salam.to all readers.now aku nak coretkan sedikit pasal murabbi2 yang aku sayang.ehh,SEMUA GURU2 SAYA,SAYA SAYANG.tapi mereka2 ini adalah insan2 yang telah memberikan kesedaran kepada saya.TERIMA KASIH cikgu!
thanks to them.i mean THANKS A LOT MURABBI ;
♥ Mdm Siti Halijah (lect chemistry KMS)
♥ Mdm Salbiah (lect bio KMS)
♥ Cikgu Eley Rohaida (KUSESS)
♥ Mdm.Muzaimah (KUSESS)
♥ Puan Dahniar (SKBTHO2)

dulu,aku ingat lagi.time sekolah rendah,aku sgt2 lemah math.yaap.trial banyak 4A 1B.sedih kot.aku pernah nanges sebab aku lowest math kat kelas.yaap,thanks to Puan Dahniar sebab bimbing saya sampai dapat A.

Mdm Muzaimah adalah mentor saya.banyak kali aku menangis kat dia sebab add math aku teruk everytime trial.aku ingat lagi,dia peluk aku kuat2 sebab nak pujuk aku supaya terus berusaha.dia sangat motherly love.thanks mdm!

Cikgu Eley Rohaida.aku tertarik untuk menjadi best student dia (walaupun aku tahu aku tak layaak) start time aku exam first f4 kimia.yaap.aku dapat A-.start tu aku suka sgt kimia.Cikgu seorg yang sukar difahami tapi cara dia treat budak personally i feel adalah terbaik.dia tak bagi muka kat budak.saya cuba sedaya mungkin untuk dapatkan A dalam kimia so that atleast dia gembira hasil penat lelah didikan dia.thanks cikgu!

Mdm Salbiah.yeaahh.pensyarah bio yang buat aku rasa bio adalah sub kesayangan saya.dia ajar aku sampai aku MINAT and BERHARAP dapat jadi pensyarah bio matrik! amin!
"miera,do what you want.go where you wish.jaga diri",then mdm peluk aku and dia balik.aku nampak mdm nangis time last day aku jumpa dia kat cubicle.thanks madam!

Mummy halijah.dia adalah pensyarah yang the best la.dia mentor aku.sgt suka motivate aku.bila aku down,aku g cubicle jumpe dia.yaap,then aku semangat! aku ingat lagi, dua kali aku dok kat cubicle smpi kol 7 malam ngan dia and azeera.dia ajar kitaorg kimia.
"ohh,benzene ring ni stable sebab electron able to delocalised.cuba tgk ni.",,,sambil tuh dia rotatekan pensil depan kitaorg. "electron ni tak suka nak jumpa dengan pie bond ni.so cam ni la,mira tak suka usamah.so mesti mira cakap,,eh tepila usamah.tepi la.".
hahaha!aku ingat bende ni time exam :D time last day,aku sempat jumpa mdm.dia peluk aku kuat2 and cium pipi banyak2 kali."mira,jadi doktor taw.jaga diri time keje nanti.muah3!" SO SWEET MADAM!

overall,saya sayang semua murabbi saya.TERIMA KASIH YA ALLAH SEBAB BERI AKU PELUANG MENUNTUT ILMU DENGAN ORANG2 HEBAT INI.BERKATILAH KEHIDUPAN MEREKA DUNIA DAN AKHIRAT!

No comments:

Post a Comment