Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Monday, May 14, 2012

and yes.its life.

salam to all readers.now,eheeem,aku penat ah type dalam bahasa mat saleh ni.saya pencinta bahasa.haha!
yeaah.before aku beradu*ceehh bajet puteri pulak aku tetibe ter rajin nak blogging.aku nak cer ah sket2 pasal a little chapter of my life.
yap.dulu aku sgt senang suka kat orang.usha sket abg senior hensome perghh mata tak alih daah.gatai na.kalau abg senior pandang hamboihh,story satu aras.see,betapa teruknya aku dulu kan?
haha! okey itu zaman kanak2.zaman tak tahu apa itu erti perasaan.thanks to him la sebab he is the one yang buat aku hargai betapa indahnya perasaan sayang itu dalam hidup seseorang insan.thanks weh!
tapi kan,aku rasa kali ni aku tersilap curahkan rasa sayang aku tu kat org la.yeahh,dulu dia sayang lah kat aku.tapi now,he ignored me like a jerk.sabar je la kan?apa salah saya pun entahlaa.Allah maha mengetahui.
yap.dalam islam,islam melarang untuk umatnya melakukan sesuatu yang menghampiri ke zina.
tapi,kalau kita bercinta dengan niat untuk berkahwin tak salah and and kita time bercinta tak buat maksit.esp trend sekarang yang suka pegang2 tangan tuh.Ya Allah,moga aku tak buat macam tuh sampai bila2.
tanpa alasan,dia hilangkan diri.sedih mak meah ni haa.sayang dia bagai nak rak,tapi dia jeling sikit pun tak kat saya.yap.maybe salah saya kot sebab mintak hang.
once,aku ada tanya la kat kawan aku ni."salam ****,nak tanya hang sket la.laki kan kalau pompuan mintak hang depa marah kaa?"
**** balas,"yaap,sebab dorg rasa hang tak serious"
Hmm.terdiam aku.tapi dah tu papa yang suruh.kalau saya tak hang,saya rasa saya tak boleh capai 3.85 laa.kat matrik,sorang laki pun saya tak usha serius2.
entahla weh,tahu tak yang awak tu lelaki pertama yang saya benar2 rasa perasaan cinta.My soulmate tuh adalah lelaki idaman saya.tapi saya tak dpat dia.saya dapat awak.awak banyak kelebihan yang boleh cover kekurangan saya.tapi dah tak jodoh kot.takpela weh.
OKEYY people.live must go on.to him,weh,sori ah aku tak dapat nak jadi yang terbaik.harap kau dapat la jumpa pompuan yang kau idamkan.
tapiii kan,now now yaap.aku haha.tetibe gelak.aku suka i mean tetibe ceria bila aku nampak sorg ni time keje.aku takde la suka @ minat dia.tapi ntah,hati rasa terhibur.haha!
OKEY MIA MEMANG PELIK.
kbai!
(:

No comments:

Post a Comment