Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Saturday, May 19, 2012

okeyy saya belajar :'(

salam to all readers.hmm,currently life sangat busy.yeah.pagi pukul 7.30 dah ada driving class.then terus g keje.malam kalau ada rezeki g mengajar pulak.yaah.muda lagi haruslah kuatkan?
BUT the thing is,yang melemahkan semangat aku adalah bilaa ada orang yang berkata2 kelat kat belakang aku.yaap.admit la aku kan new comer.but,don't treat me like i am SUPER STUPID OKEY.kalau aku nak belagak,hei,aku 3.85 la sem satu.i am a pure science student.KAU ADA? =.='''
but,aku taknak la sakit2 hati ni.aku just nak pengalaman kot.tak semestinya aku bakal pharmacist,aku tak boleh try nak keje sementara benda2 lain.PLEASE.we are in the new era people.tak payah nak alienated2 sgtlah.we work as a family lagi molek la (:
tapii,aku hanya boleh luahkan sahaja isi hati.sejujurnya,i HAVE FALL IN LOVE with my life now.please,jangan rosakkan perasaan aku okey.
NO MOOD.CURRENTLY DEMAM.YEAAH.DEMAM NAK AMEK RESULT.STANDARD AH TUH.
papepon,aku berserah diri hanya kepada Allah :)

1 comment:

  1. mia, i wish u all the best 4 ur results! Jadi pharmacist yg bagus, boleh aku mintak supply ubat free drpd kau hehe. :D

    ReplyDelete