Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Tuesday, May 29, 2012

ALHAMDULILLAH

SALAM to all readers.usaha mesti berjaya.

SUBJEK
GRED
MATEMATIK
A
4
BIOLOGI
A
4
SAINS KOMPUTER
A
4
KIMIA
A
4
BAHASA INGGERIS
A
 4
PNGS1
3.85
PNGS2
4
PNGK
3.92
STATUS
LULUS


Alhamdulillah.syukur nikmat.macam tak percaya.tapi usahaku selama ini benar2 berbaloi.
kepada spinal cord saya cik Wan zafirah dan Nordiyana aziz,thanks sayang.korang yang banyak bimbing aku!syukur usaha kita lumba buat tutorial,tak tido time kuliah,tak bercinta,usha laki tapi story antara kita je,ingat-mengingati,sedih sama2,gembira pun sama2.
kepada Anis Farhana dan Fatin nor shahira,,dear roomate thakie!tak sia-sia kita stay up sama2.
tak sia-sia penat fatin ajar kita maths.tak sia2 anis semangat aku pon semangat.tak sia-sia aku story-mory pasal biology habis semua chapter malam itu.tak sia-sia semuanya!
to my dearest prac,thanks korg (:
ALHAMDULILLAH,USAHA AKU SELAMA INI BERBALOI.
mula chapter baru (:

No comments:

Post a Comment