Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Friday, May 11, 2012

hidup sekarang (:

salam to all readers.yeaaah.seperti yang sedia maklum,saya kini bukan lagi,saya ulang BUKAN LAGI bergelar pelajar matrikulasi.*hambooiih kau mia,macam baru keluar dari penjara je =.=''
heeioo,matrik susah kak?nak tahu ke?kalau nak baca previous post saya la.panjang meleret mak meah bagi penerangan.haish,KPM patut bagi saguhati sebab aku promote matrik.haha!okey,aku dah start membebel.
sekarang aku kerja sebagai customer service staff kat jusco ****.haha!macam lawak.tapi syokk kot.macam2 orang saya jumpa. (:
hidup after matrik memang bosan.tiada lagi buku untuk dibaca.gila.sampai bulan 9 tanpa baca bio,chem,math.habis macam kereta buruk je la otak aku nanti."puan pensyarah,,nak minyak pelincir buleh? :p "
result dah nak keluar.pray for the best.YAPP.aku dah usaha sedaya termampu.hanya Allah menentukan segalanya.AMIN!
entah la kan.sejak habis matrik ni,kat FB tuh tak habis2 status org pasal cinta laa,pasal kawen laa.hurm,untungla anda sekiranya anda sedang melayari pertalian kasih.YANG PENTING,jaga kesucian hubungan itu dan sentiasa mencari keredhaan Allah.
memang aku naaak sgt dia balik.seriusly.weh,he is the only one kot yg aku pernah terdetik nak balik!
yaap.why not kau ucap a single SORRY word je.kan habis cerita.hubungan boleh sambungkan?
haha!maybe Allah tahu apa yang terbaik untuk aku dan dia.
yang tak boleh belahnya sekarang,ehh tak,dulu pun cam tu gak :D  aku ni cepaat sangt suka lelaki.haha!suka je.bese ahh.yapp.admit aku pernah crush ngan budak praktikum aku sendiri.
tapi aku sentiasa ingatkan diri aku yg sering alpa ni agar kejar keredhaan Allah dulu baru kejar kasih manusia.
InsyaAllah!
hari tu dah g interview USM for pharmacy.harap2 dapat laa.tapikaan,sejujurnya aku nak sgt dapat peluang sambung study in major bio under skim tenaga pengajar matrikulasi.yeaah.sebaab nanti dapat fly kan kan?
sape yang taknak mak piah oi? :)
InsyaAllah.kalau rezeki saya ada,adalaa! Yakin pada Allah (:

No comments:

Post a Comment