Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Friday, January 20, 2012

saya mahu itu juga!

salam to all readers and stalkers.lama jugak kan saya tak update blog nie.almaklumlah,busy kot.dah tinggal 3 months lagi,then matrik habis! yeay! *ehem,PSPM kot mieya.sediakah aku? :(
okey,hari ni aku nak coretkan sedikit lah ape yang aku pendam dalam hati.kalau diberi peluang dan dihalalkan untuk melaksanakannya,AKU NAK JERIT & LARI & HUG tak lepas2 orang itu.haha!kinda funny rite?but to be truth,memang dia yang satu.
gedikkan aku nie?orang dah tak nak.tapi berharap sebakul.eh tak,dua puluh lima bakul kot.
sejujurnya,after dia,tiada lagi lelaki lain yang boleh replace tempat special kat hati aku ni.yap.aku couple ngan orang lain *kau takde hati ke mia?.but ini masuk kes SOULMATE and BOYFRIEND okey.lain kan?
he is the one yang sumpah sampai sekarang aku tak boleh lupa.takkan lupa.tak mahu melupakan.
entah kenapa,even aku rasa time kitaorg kapel dulu macam accidentally je.tapi parah aku x boleh terima lelaki lain.he treat me lovingly.dia care pasal aku.setiap masa setiap waktu.
after we break up,kami still contact.tak pernah putus.
dia layan aku sgt baik.bila dia bercinta dengan orang lain,entah kenapa,hati ni sakit sgt.cemburu kot.perlu ke?
haha! kinda lawak lol!
weh,nak dia la!!!
yap,admit.aku kena study.itu priority lah!
ini kes subtituent group.*haahaha chemistry.
SINI ADA PENGAKUAN JUJUR ;
- DENGAN INI,SAYA AMIERA NOOR ALAMMI,930318****** MENGAKUI DENGAN KUASA ALLAH YANG MAHA ESA,TIDAK PERNAH BERPUTUS ASA UNTUK MENUNGGU ANDA WAHAI ANDA.SEKIAN HARAP MAKLUM.
okey fine.study.kerja.then tunggu je.kalau tak dapat?
*tak khawin la saya kot.*
sekadar luahan hati.maaf andai ada yang terasa :)

3 comments: