Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Thursday, January 5, 2012

19 sudah?

salam to all readers and stalker depan pc tuh.thanx sebab sudi curik2 masa buat integration,rate of reaction tak pun biocatalyst tuh.aww,rasa dihargai pulak xD
ehem2,ini hari saya mahu coret2kan blog saya dengan tajuk 19 sudah?.eh,ape tu?nombor ekor eh?ke lucky number?
dah2.jangan nak merepek sgtlah kan.okey fine.19.UMUR SAYA DAH MASUK ERA 19.next year 20?Ya Allah.tak puas lagi nak menikmati keseronokan hidup sebagai belasan tahun.aku rasa hidup aku sebok dengan pen dan kertas.memori nie dihenyak-henyak dengan pelbagai fakta dan auta.otak ini ligat berfungsi tanpa stop.*silap2 boleh jam tahu?
after UPSR;start 13 tahun,dah sebok hafal NEOLITIK la.structure lidah la.apela.dengan amaran dan larangan pergi blok akedemik waktu petang la.apela.then 14 tahun,sebok je pasal sejarah,geografi.Up sket time f5 lagi la.macam2 adaa.then 18.aduhai,lagi penat.macam zombie je.non stop study.stop tok makan,mandi,solat.kadang2 je layan movie.and now,19.gila la.
cepat je kan masa berputar.tak sedar pun.tup-tup dah besar dah anak mak.*ayat mak2 kita kan?
bila cakap pasal masa,mesti masuk pasal perubahan.hijrah dalam istilah agama.ramai orang berpendapat,makin berumur makin matang.tapi,,aku tak nak boleh?haha!bukan tak matang macam main kejar2,makan ais kerim tumpah2.taak!tapi malas nak pikir mataang2.
and orang selalu minta kita berubah kan?especially perangai.tapi,sorila.kepada yang mengenali saya,dan tak suka dengan perangai saya ; saya mintak maaf na!
i wont change myself for others satisfaction.seriously TAK AKAN!aku tahu,ramai orang tak minat dengan perangai aku,kasaaar la kata kan.especially laki kan?*teraseke? :p
tapi,aku kasar memang dasar tuh perangai aku.selagi aku tak buat perangai kurang ajar dengan orang tua,aku consider it OKEY.
kenapa aku nak lemah gemalai dengan org especially lelaki?you are not my husband okey.aku kasar tapi tak kurang ajar.okeylah tuh kan?
IMAGINE THAT ; mia pakai baju kurung pink,shawl pink,pin pink,beg pink,kasut putih.then try to lembutkan suara yang kasar ni.berlipstik,mascara,eye shadow bagai.
AKU RASE AKU MAHLUK PALING-PALING HINA LAH TIME TUH.
so,the conclusion is,love me?hate me? itu masalah anda.nak kawan dengan saya?boleh.but do not expecting me to be the best.
THE END.


No comments:

Post a Comment