Hati saya.jiwa saya.perasaan saya.kemahuan saya.keinginan saya.ADALAH HAK SAYA.

Wednesday, December 21, 2011

i'm a math dummy with a superb luck :(

salam to all readers.yaah!ape kau merepek nie mia?*mesti korg pikir cam nie kan sekarang.haha!sorry beb.seperti yang anda sedar,blog ini untuk dibaca kepada mereka yang ingin membaca okey.tiada paksaan.
okey,move on to my tajuk just now,,hei2,patah seribu semangat aku bila nak siapkan tutorial math.math je la the only subject yang tutorial aku paliiiiiiing lewat siap.y? sebab saya tak pandai.math banyak sgt nombor.geli la. *haha!gila -__-
tapikan,aku sedar.selama ini Allah selalu menyelamatkan aku tang result math.Alhamdulillah,every exam besar aku dapat A dengan jayanya.tapi dush2,slek sket time PSPM hari tuh.B+ je.*tak sangke weh.mana taknye,tiap soalan yang suh prove,aku buat half then dengan bangga tulis "its proven".terok2.
Allah nak menduga aku dengan memberiku peluang?(peluangke?) tok jadi fasilitator math.weh.aku pon tercunggap2 sedut ilmu,ni nak ajar orang pulak.dugaan.haih mia,percaya ade hikmah.
No mood weh.terlalulah penat.semalam tido kol 3 pg.stay up until 2 am.then tak bole tido.ape nak jadi? :)
bila nak pandai math nie?sapa boleh tolong?
*pening2 @_@ ~


No comments:

Post a Comment